Tuesday, March 02, 2010

A quick One..

1. Saya tetiba takder mood nk buat kerja sedangkan pagi td sy sangat bersemangat.

2. Saya kena pegi kursus yang memerlukan saya pakai baju putih macam budak sekolah dan dipadankan dengan skirt hitam.

3. Saya masih lagi bersedih memikirkan anak saya yang terpaksa saya tinggalkan selama 5 hari untuk ke kursus seperti di perkara 2 diatas.

3. Saya baru sahaja menelepon urusetia kursus tersebut bertanyakan perkara penyusuan saya dan daripada perbualan itu saya sedang berpikiran untuk membeli minibar bagi menyimpan bekalan susu anak saya....

4. Saya kena tinggalkan anak saya.. Macam mana ni...


5. Saya dah rasa nk nangis ni. Kalau saya nangis lagi maka ini sudah lebih 5 kali saya menangis.. Saya sgt sedih... Mungkin itu juga penyebab saya hilang mood bekerja.

6. Saya kan kater nk kena update action plan. Ianya telah terupdate kini, tp bukan saya update, sebaliknya ia auto update, seme kerja saya harus disiapkan lebih awal dari yg sebelum update. Senarai kerja say juga bertambah.. Wahhh.. Saya kena jadi superwoman jika berterusan begini.

7. Saya baru jer tumpahkan air dimeja pejabat saya, hikmahnya, meja saya dah kemas sebab kalau tak kemas maka seme kertas kerja saya akan basah.... 

8. Saya akan bekursus dari 4-8 March 2010, maka lambat lagi la update pasal percutian saya....

Nota kaki entri ini : Saya tertekan.. Saya takder mood. Saya nk nangis. Saya sedih. Saya banyak keje. Saya sangat beremosi tika ini...

2 comments:

Rineldi @ Ineld said...

saya pun hilangkan mood untuk buat kerja..x tahu sebab ape,,rasa mcm nak balik melaka je..ngadu nasib dengan mama saya.

Rineldi @ Ineld said...

saya pun hilang mood..x sedap hati..rasa mcm nak balik je ke melaka nak ngadu nasib kat mama saya..x tahu napa saya demotivate hari nie..

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...