Thursday, June 10, 2010

Long time no entry...

Fuh.. Fuh.. Fuh... Hukhukhuk.... Banyaknyer habuk.. Long time no entry yaa.. Hehehehe... Maafkan saya, kerana setiap kali anda mengklik blog ini, yang muncul hanya la benda yang sama.. Tiada entri baru, tiada gambar yang baru.. Tiada juga suasana baru...

Tp insyaallah akan saya gagahkan diri mengupdate.. Owhhhh ya.. Mengapa ya saya liat betul mengupdate lately ini... Hehehehe... Banyak yang terjadi. Banyak ker?? Heheehhe. Tak der la, cuma lately saya sedikit bizi. Bizi melayan kerja-kerja opis, bizi melayan kehendak sikecik ahmad fatih, bizi juga melayan chentaku, dan yg paling penting bizi melayan mood saya yang swingnya 360 degree lately...  Hinggakan mengeluh chentaku. Penat omelnya, tatkala aku menyuarakan ingin merajuk buat kali yang ntah keberapa dalam seminggu... Hehehehe... 

Banyak yang nk dikongsi. Lagi2 cerita ahmad fatih sikecik buah hati pengarang jantung ummi. Nantikan ya.. Hari ini cuma bertujuan memberitahu sahabat semua bahawa tak lama lagi, insyaallah dalam awal 2011, ahmad fatih akan dapat adik.. Saya sangat hepi.. Tp mix feeling sebenarnya... 

Saya sangat hepi, kerana saya memang sudah bersedia, tp kesian ahmad fatih. Saya kalau pregnant memg dahsyat morning sicknessnya. Takut nanti saya kurang masa bermain dgnnya disebabkan kesihatan saya yang kurang baik. Dah la ahmad fatih anak yang manja... Hurmmmm, saya sangat sedih dan beremosi bila memikirkan itu....

Nota kaki entri ini : Saya sangat sayangkan ahmad fatih. Saya sangat sayang ayah ahmad fatih juga. Upppssss...

5 comments:

eliyazz said...

congrats...berita baik tu...yg sickness tu tolak tepi, mungkin kali ni tempias ringan sikit berbanding dulu...

Anonymous said...

hohhhhh..... sorok ea.... dah taw dah... haha nampak gayanya kene balik hujung minggu nie... hahaha.... x pon angah wat lawatan sulunglah ke u adik.... hak hak hak....

hani_zan said...

yeay!!! tahniah....kan saye dah kate....awk x caya....kikikiki

matahari said...

bestnye kak ros....mintak2 kali dapat girl lak...dapatla sepasang, kan?

yutt said...

Alia,
Tempias memang ringan tp sian gak kat ahmad fatih... Anyway, tenkiu..

Adik,
Bukan sorok arrrr, bukan seme org baca blog angah ker?

Cikfara,
Tenkiu fara...

Matahari,
Zura kak ros aminkan doa tuh... Hehehehe, tenkiu.

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...