Thursday, May 27, 2010

Saya baru sampai opis...

Hahahahaha, tajuk yang diberi sungguh tak tahu apa tujuan entri ini... Tp tak per la kerana itu adalah tajuk terbaik yang dapat saya pikirkan pagi ini....

Saya baru sampai opis, rasanya dengan semangat pagi ini, tetapi..... Apabila saya tengok meja saya, semangat saya terus hilang...

saya baru sampai opis, tapi bila saya tengok komen kawan saya kepada entri yang lepas saya terasa rindu kepada kawan saya yang telah pun berhenti kerja kerana ingin menjadi suri rumah sepenuh masa. Untung sungguh suami dan anak nya... Dia... Tentu la dia seorang yang sangat besar hatinya kerana berani membuat keputusan sebegitu rupa, mulia sungguh!!!

Saya baru sampai opis... Tapi saya dah rindukan ahmad fatih. Lalu saya membuka henpon melihat gambar2nya yang ada dalam henpon saya... Owhhhh, rindu sangat pula rasanya...  Melampau sungguh saya ni... Tak sampai sejam yang lalu saya baru cium dia... Lenkali nk bawa ahmad fatih datang keje sesamer laa... Boleh??

Saya baru sampai opis, dan saya baru duk menaip entri ini, lalu saya berhenti dan berpikir, apa sebenarnya tujuan saya buat entri ini... hahahahahah, tak der tujuan... Sekadar mengisi masa lapang menunggu kawan2 saya sampai untuk saya ajak mereka pergi bfast. Itu pun kalau mereka mahu. Harap2 mereka mahu...


Nota kaki bergambar untuk entri ini : Saya sebenarnya tak keruan kerana saya terasa diri saya kurang sihat pagi ini... Dah ar bangun lambat, pastu tak gosok lagi baju hubby, kelam kabut menggosok ngan mata yang 1/4 sahaja terbuka..  Pastu last2 tak sempat lak masak makanan untuk ahmad fatih... Sebab itu arr saya rindu dia... Macam mana ni?

 Nota untuk gambar : Tengok tu... Macam mana nk menten kecomelan dia kalau tak masak untuk dia?

1 comment:

matahari said...

siyes comel giler si fatih ni.....

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...