Tuesday, May 18, 2010

saya rindu ahmad fatih

Tadi sesudah semayang zuhur, saya dan kawan berbual perihal keaktifan ahmad fatih kebelakangan ini.. Sehabis berbual dengannya, saya rasa saya sangat rindukan ahmad fatih.. Lalu saya terus ke komputer dan melihat gambar2 nya yang ada dalam komputer saya...Tp tak banyak la yang ada lam komputer opis ni...  Jom tengok dengan saya...

Ni ketikanya dia baru 2 bulan...

Nota untuk gambar : Ini la waktunya saya rasa fatih paling comel. Nk tau naper, sbb waktu ni dia la paling baik, takder nangis, takder panjat, takder tolong kemas, cuma senyum jer yang dia tahu... Kira baik arrr tu kan...

Ni ketikanya dia dah 4 bulan... 


Nota untuk gambar : Pun masih baik. Kira mcm budak nerd yang tembam.. Hehehehe..

Ini pula ketika dia sudah boleh meniarap, dalam 5 bulan mcm tu tak silap saya... Hurmmmm, sila lihat ya, bagaimana transformasi keaktifan dia bermula disini...


Nota untuk gambar : Betul kan??? Tgk, baru lima bulan dah pandai senyum menggoda!! isk isk isk isk...

Ok next, ini ketikanya...1st hair cut... lupa dah baper bulan...

Nota untuk gambar : Tengok, terpaksas diletakkan dalam walker, kalau x nescaya habis satu bilik dikemasnya walaupun time ni dia baru pandai merangkak...

Tp sesungguhnya proses membesarkan itu tidak dilalui tanpa senyuman semata. Kadang kala, kerisauan serta tangisan jua mengisi sebahagian perjalanan itu...


Nota untuk gambar : Tengok tu, dia masih aktif, tp ummi punya hati, tuhan sajer yang tahu...

owhhh, ada la ketikanya dia demam dan tak aktif, tp itu time, suhunya udah 39 darjah celcius.. Betul, memang dia tak aktif... Ummi pun sedih tgk dia camtu...

Nota untuk gambar : Cian kan kat anak ummi tu... huk huk huk, ummi yang sedih berlebih. Standard la, ummi kan over...

Lagi?? Hurmmm, lain2 tu walaupun demam dia tetap menten. Menten comel... hehehehe.. Takcaya. Jom, kita layan saya yang kerinduan ini...

Nota untuk gambar : Tengok tu... mata, idung n mulut seme pun berair...

Dulu ketika ahmad fatih kurang dari setahun, dia selalu demam, saya pun selalu jer EL... Kata nek ma, budak2 kecil memang giitu, beralih bulan pun demam... Tp ummi ni, bila ahmad fatih demam ker, selsema ker, batuk ker, aper2 jel la ker, pun ummi yang risau lebih... Fatih demam, ummi yang tak tido malam.. Ummi yang sibuk nk ke hosp.. Sampai kata ayah yang kebosanan melayan ummi, nanti kita bina hospital satu depan umah kita ni... Hehehehe.. Standard la ummi kan.. Over nya sentiasa...

Dan sekarang, alhamdulillah, ahmad fatih dikurniakan ALLAH SWT dengan kesihatan...

Okay, saya dah tak rindukan ahmad fatih lagi... hahahaha, terasa zalim jer ayat tu.. Maksud saya adalah, "okay, saya dah boleh sambung keje, kerana dari pagi saya hilang mood bekerja..." Dengan melihat gambar ahmad fatih, mood saya pun dah kembali...

Nota kaki entri kerinduan ini : Saya memang selalu rindukan ahmad fatih... Ayah dia pun saya selalu rindu.. Tettttttt..

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...