Tuesday, May 18, 2010

Entri tanpa hala tuju...

Ala korang. tolong la saya... Sesungguhnya saya betul kekeringan idea nk mengupdate belog ini lately. Chop!! Bukan kering idea, idea ada, bahan ada, tp malas sungguh saya lately. Mungkin kah kerana tekanan kerja. Bukan juga kut...

Nanti la, saya diskas lagi ngan ahmad fatih.  Biar dia la yang tolong ummi dia update...

Cakap pasal ahmad fatih, malam td ada tetamu kerumah saya. Maka bila ada tetamu ahmad fatih akan la kontrol macho dia dan tiada la dia menyusu untuk satu waktu yang agak lama. maklumla tunggu tetamu balik br la leh menyusu... Ummi kan sibuk layan tetamu. Maka bila tetamu balik, saya pun sesajer la menyakat dia...

Ummi : Saper nk neneng angkat tangan.. Cepat angkat kalau tak offer cancel..

Ahmad Fatih, dengan cepatnya mengangkat tangan.. Bes jer saya tengok, bila saya kata tak boleh dia sengih gelak2.. Owhhh, saya kalah dengan sikecik sorang tu... Alololo ahmad fatih, tak baik tau amik ati ummi camtu... Ahmad fatih tau ummi kan mudah cair...

Nota kaki entri yang tak berhala tuju ini adalah : Isk isk isk, cepat la ahmad fatih boleh bercakap, tak sabar sungguh nk dgr dia berceloteh...

2 comments:

hani_zan said...

comelnye anak rosma...!!!! xsabar nak ade anak cam ahmad fatih.....saye x kisah...nak colek ahmad fatih malam ni...hhihihihihi

yutt said...

hehehehe, boleh. boleh. Tp bila fara nk colek tu inform rosma lu ek...

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...