Monday, April 18, 2011

Saya rindu kamu semua.... :(

Assalamualaikum wbt...

Ini entry saya tulis khas buat kawan-kawan lama di ofis lama.. Saya sangat rindu dengan korang semua. Sirius.. Saya menangis ketika menulis entri ini dan saya tak malu mengaku... Saya betul rasa sendiri disini... Tanpa kawan2 tanpa sesiapa... Terasa disisihkan, terasa bodoh, juga terasa rendah diri...


Nota untuk kamu yang dalam gambar : Saya rindu kamu semua dan detik-detik itu...
Bukan bermakna mereka disini menyisihkan saya atau memperbodohkan saya atau merendah2kan saya.. Mereka semua baik disini. Cuma keadaan disini membuatkan saya rasa begitu.. Saya rindukan gelak tawa kamu semua.  Saya rindukan gosip kamu semua. Saya rindukan gurau senda kamu semua. Saya rindukan gangguan dari kamu semua. Saya rindukan kamu semua.... Tak jumpa lagi yg macam kamu semua disini..  Terasa macam mula2 saya masuk JKR dulu, keseorangan tanpa teman... Susahnya saya nk sesuaikan diri disini..

Letih sudah rasanya ditransfer kesana kemari.. Moga ada yang terbaik menanti didepan nanti. Dan saya yakin pasti apa sahaja yg ALLAH telah rancang untuk saya itu lah yang terbaik untuk saya... Doakan saya ya kawan2...

Fara and Ina...

Rinel and Zul

Nota kaki untuk kamu semua : Saya rindu kamu semua sangat2. Korang sihat tak? Percaya la, saya perlukan kamu semua tika ini...

Nota kaki entri ini : Buat adik2 saya ditingkat 20. Saya juga rindukan kamu semua. Tapi puas sudah saya cari gambar kamu semua.. Kita tak pernah bergambar bersama kan? Sedihnya saya.... Tiada kenangan yang dibawa bersama.. Ketahuilah, bahawa kamu semua banyak mewarnai kehidupan saya... Thanks dayah, elly n merry...

10 comments:

ally said...

k.ros..sy juga menangis bc entry nie..sy juga rindu k.ros n kwn2 smua..sy juga di tmpt br..wlaupn kita xder gmbr kenangn bersama tp nostalgia n memory yg tercipta walau skejap cuma, namun ianya akan tetap terpatri di hati..luv u k.ros..

yutt said...

elly, awak buat saya nangis lagi... Sirius rindu korang semua... Luv u too elly.. Jaga diri baik2 tau..

Rineldi @ Ineld said...

sy pun....bilalah kita nk mcm dulu...makan sama2, tapau sama2, jalan kat mid valley sama2, survey brg sama2, gelak sama2, luah perasaan sama2.......tp ros mcm lama kat sana jer......x mau...

yutt said...

Nel, awak buat saya makin sedih baca komen awak...

Landak said...

Itulah cabaran....sorry tak sempat nak layan k'ros sgt2, sgt sibuk!!!

eliyazz said...

Opsss...alia tpki gadget husband and auto login id dia gak...sila abaikan profile dia yeaaaaa

yutt said...

Alia, u've helped me alot since the 1st day i'm here. That was good enuf for me... Thanks alot..

Nur Hidayah said...

syahdunye sy baca entri nih....
rindu kawan2 lama di tingkat 20...
terlalu byk cerita yg ingin dikongsi....sob sob sob

yutt said...

Dayah pun dah jadi cam kak ros kan, keseorangan di sana walaupun masih di CKM... Ok la tu, masih blh ke tingkat 19 jumpa Elly..

Nur Hidayah said...

sy mmg keseorangan skrg ni..
sunyi je rasa
elly pon dh stat cuti skrg ni
nk apply blk CKM klate la camni..hihi

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...