Tuesday, April 26, 2011

Eczema

Nota kepala entri ini : Entri ini saya tujukan khas buat objek dalam gambar entri ini. hahahahahaha, saya sedar saya kelihatan kurang waras melalui ayat di nota kepala entri ini...


Sebut pasal eczema, saya rasa macam saya, family dan eczema sangat dekat antara satu sama lain.. Bukan la saya ni suka kan eczema, tapi sebabkan eczema ni la suami saya sampai kata ;

"tak per sayang, nanti, bila abang dah kaya akan abang bina satu hospital betul2 kat depan umah kita ni..."

Hahahahaha, itu adalah tanda meter ketensenan dia dan habis limitnya... Bukan aper, dulu masa ahmad fatih dia selalu kena eczema... anak 1st kan, standard la saya... Saya dah memang kalut orangnya, ditambah lagi pengalaman pertama ada anak ni, terover la sket, pantang sakit sket, klinik, hospital, klinik, hospital, klinik, hospital... Hehehehehe.. Saya OVER dan saya tahu itu... Tp saya cuma concernkan kesihatan fatih waktu itu...

Ok, so bila saya dah biasa dengan ahmad fatih, maka skrg bila ahmad faris pun kena eczema saya dh blh relax sket, dah boleh handle situation sket.. Hurmmm.. Hurmmm... (Itu bunyi deheman berlagak yaaaa sebab saya dah makin coooollll.... Hahahahahaahah)

In fact saya dah ambil precaution dari awal lagi,,, Bantal dia dah antimites, baju dan kelengkapan dia seme dah digosok, dan macam2 lagi la.. Tapi, apalah perancangan kita manusia ni kalau dibandingkan perancangan ALLAH SWT.. Maka dgn itu, faris pun dapat la eczema juga... Dan semalam saya ke klinik, dan saya pun dah tahu krim apa akan diberi oleh doktor kepadanya,,, Dah siap hafal nama krim tu... Krim tu ibaratnya dah jadi sebahagian dari family saya... Hahahahahahaha...


Nota untuk gambar : Owwhhhh, METASONE hidup kami pasti sepi tanpamu.. Hahahahahahahhahahahahahahahhh..
Moga ALLAH lindungi anak2 saya. Aminnnn..

Nota kaki entri ini : Sila rujuk nota kepala entri ini.

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...