Monday, March 15, 2010

BlackBerry

Bermulanya hari isnin setiap minggu seperti biasa... Dan seperti kebiasaan juga mood bekerja pada hari ini mengambil masa yg panjang untuk di warming up... Dan hari ini rasanya akan lebih pjg masa yg akan diambil memandangkan esok aku akan pergi berbengkel di PD selama 3 hari... 

Waaa... maka permulaan entri ini juga tiada kaitan dengan tajuk diatas adalah disebabkan kelambatan pemprosesan maklumat yg asik jam dr td... Hehehehe... Berlaku conflict dimana hati inginkan tajuk itu, tp idea yang mengalir dari otak tidak dapat memproses lalu terkeluar la semua perkara yg tak tahu apa kaitannya lalau tertaip la oleh kedua belah tangan kiri dan kanan... 

Okay sudah blh dikaitkan... Untuk guna blackberry ni, memang dua belah tangan kiri dan kanan perlu digunakan supaya dapat menaip ngan lebih laju. Eh.. Hahahaha, masih juga aku jam sehingga aku tak paham aper yg aku sendiri cuba sampaikan..

______________________________________________

Ini lah hadiah sempena umur ku yang bertambah tahun ni... Yg macam touch screen tu (actually it's a clickable screen) husband aku beli untuk aku, n yg ader keypad tu untuk dia sendiri...


Ok, dengan ade benda ni maka aku n husband sekarang boleh bermesej sebanyak mana dengan free menggunakan blackberry messenger. So, boleh la aku ajak husband berchatting setiap masa walau aku tahu dia tak byk masa untuk itu... Tp tak per aku akan sentiasa anta icon2 yg pelbagai supaya akhirnya dia membalas dengan bertujuan bertanya apa maksud icon tersebut..AKU SUKA sbb dia BALAS juga... Hehehehe..

Nota kaki entri blackberry ini : Aku sebenarnya masih sibuk belajar pelbagai features yg dioffer oleh blackberry ni... Tp setakat ni apa yg aku sgt suka adalah internet connection nya sgt laju.. Kalau ade lagi yg aku suka akan datang setelah aku mentelaah blackberry ini akan aku catitkan disini...

4 comments:

hani_zan said...

salam,

happy belated birthday....

semoga rosma bahagia bersama family....

xde ape yang saye dapat bagi kecuali doa dan terima kasih kerana menjadi sahabat yang best....

yutt said...

Fara... Rindunyer kat fara. Nanti jumaat rosma blk opis kita bfast sama ya...

And thanks, dah tua2 ni hadiah tak baper ptg dah. Yg utama ingatan kwn2.. Thanks alot cik fara... ;)

hani_zan said...

hahhahahaha...saye cuti la jumaat tu....huhuhuh...dating...hahahah...xde la...

yutt said...

Ooooooo.... Btl la dating..

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...