Wednesday, March 03, 2010

Hesstar Mini Bar -HR-55MBS

Inilah minibar yang telah dibeli suamiku untuk aku bawa pi kursus nanti... Nampak cam kecik, tp besar gak dengan beratnya 20kg... Tak kisah la, dia yang hantar saya nanti, so dia yang akan angkat.

Semoga saya berjaya susukan anak saya sampai 2 tahun...  Doakan ya kawan-kawan. Saya sangat-sangat berharap saya berjaya.

So, nota kaki entri ini adalah, kesedihan saya sedikit terubat sbb saya tahu saya akan dapat mengepam susu dan menyimpannya dengan selamat sepanjang kursus nanti. Mengikut urusetia juga, suami saya blh datang hari-hari untuk amik susu tersebut. Thanks ya bang, bersusah payah sokong sayang setiap masa...

2 comments:

izzat said...

nice.. ^_^

yutt said...

Hehehehehe... Aku sedang memikirkan untuk menjadikan ia sebagai salah satu perabot lam bilik...

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...