Thursday, March 11, 2010

Saya JAM!!!

Saya sepatutnya sibuk pergi buat kajian berkaitan Performance of Spring Isolator hari ini. Semalam telah pergi dan berjaya bawa balik data yang saya dan kawan sekerja yg pergi bersama tak dapat nk analyse sehingga sekarang. Maka dengan itu saya telah tertekan dan tak dapat memikirkan apa lagi yang harus saya buat. Saya telah buat beberapa perkara untuk menyelesaikan masalah ini dan antaranya :

1. Saya telah membaca pelbagai bahan diinternet berkaitan basic of vibration - but none of them is actually related to what i am doing right now.

2. Saya telah habis khatam buku manual vibration equipment ini - but it just explained on how to use it. (Nama pun manual kan... hehehehe)

3. Saya telah bertanya kawan2 sekeliling, juga negatif...


So, ini kira yg terakhir la saya berusaha, ada sesaper yg blh tolong saya? Tolong ajar ker? Tolong cadangkan any kursus yg blh membantu ker? Tlg pinjamkan buku berkaitan vibration ker? Tolong kasi any link yg blh saya baca ker? Anything la.. And thanks terlebih dahulu diucapkan atas apa2 shj yg anda akan cadangkan...

Saya jam, jd tiada nota kaki untuk entri tertekan ini... Tp ini ayat ini pun dah kira nota kaki la...Ape-ape jer la. Yg penting saya JAM.

1 comment:

hani_zan said...

kalo saye bagi semangat je kire tolong x tu? huhuhuhuuh

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...