Thursday, April 08, 2010

Dimanakah saya???

Saya mengupdate entri ini setelah melihat sudah lama saya tak update. Bukan ape lately saya sbk sungguh dengan kerja2 harian. Saya pun tak tahu kenapa. Banyak kerja kah saya? Atau sebenarnya saya tak tahu menghandle kerja saya? Entah la.. Yang pasti saya betul2 tiada masa sekarang, 24 jam ibarat 24minit sahaja lajunya bergerak...

Ditambah lagi saya seperti kehilangan diri saya lately.. Saya buat kerja saya, tp saya jiwa saya tiada disitu. Saya siapkan kerja saya, tp bila dah siap, saya rasa semua pun tak kena... Abes kerja saya blk rumah, pun saya masih rasa lemah. Saya memasak, tp saya rasa sy tak tahu menu apa yg saya nk masak. Nk berehat dan tido, pun masih rasa diri ntah kemana.. Tido mlm langsung tak lena. Asik terjaga dan tgk jam. Bukan terjaga kerana saya tak sabar nk pegi usaikan kerja dipejabat, tp terjaga disebabkan alasan yg saya sendiri tak dapat pikirkan..

Diri saya ntah kemana, kepala saya kosong, hati saya tidak berperasaan. Tp saya harus senyum, harus ketawa, melayan persekitaran, agar seme tahu saya masih disini. Walaupun saya sendiri sangsi dimanakah saya... Saya lemah, lemah badan, lemah semangat, lemah hati, lemah perasaan..

Nota entri ini : Kelemahan dalam diri saya ini menyebabkan saya hampir melanggar org pagi ini diatas jalan raya. Saya tak mengelamun tika memandu, saya tidak bercakap telefon juga tika itu, saya sudah bersarapan, saya tidak juga dengarkan celoteh radio hinggakan lupa diri.. saya fokus kepada memandu, namun saya hampir eksiden pagi ini.... Kemanakah saya waktu itu????

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...