Monday, December 23, 2013

Ahmad Fatih dan Lego

Ahmad Fatih boleh duduk dua tiga jam dengan lego.
Diam jer..
Bukan sajer diam, malahan x boleh dikacau dan ditegur.
 
Memula aku risau gak tgk dia diam jer.
Tapi bila tengok apa yang dia buat aku biarkan jer.
Kekadang syok juga.
Seronok tengok kekereatifan dia.
Kekadang aku pun tak terpikir dia boleh buat macam tu.
 
Yang tak tahan cuma satu.
Dia punya sepah memang menyirap jer la.
Nasib baik aku yang kini bukan lagi yang dulu.
Kalau dulu2 aku mana blh tengok bersepah mcm ni.
Nescaya aku ngamuk.
Sekarang, aku biarkan jer.
Malam dah nk tido baru kemas.
 
 
Jom tengok apa dia buat.

Itu hasil sepahan yang dia buat. Masalahnya jgn tolong kemas nanti dia marah. Tapi last2 kita gak yang kemas.
Owhhh.. itu kren kata dia

Sponge bob... kata dia "ummi, kaki dia boleh jauh blh rapat"

Antara robot dan bangunan yang dia buat.

Aku x tau aper. Tapi aku suka.

Pun aku suka.

"Ini nanti jadi menara opis abg ya", kata ku kat ahmad fatih

Ini yang latest...
Nota kaki entri ini : Ini masa kualiti dia ngan ayah dia. Suami aku paling suka layan dia buat benda ni. Kekadang dia boleh buat pertandingan 2 org tu. Saper buat paling cantik dia menang.

No comments: