Friday, February 05, 2010

Yayyyyy... AKu suka bila jalan JAM ;)

Yayyyy.. Aku sampai pejabat super duper lambat hari ni... Maka dengan itu muncul lah kaler merah pada kad ku hari ini... Aku bangga, kerana walaupun aku lambat, aku tetap pegi mengetik kad (Nota perenggan ini : Sebenarnya segan gak, org semua dah start keje, aku terkedek-kedek sambil kontrol cun lalu mengetik kad tanpa memandang kiri dan kanan sambil juga berlakon kelam kabut dan yang sebenarnya aku rilek saja walaupun lambat).

Ingin tahu kenapa aku lambat... Kerana.............................

Itulah meter kelajuan keretaku.. Tidak, Ia tidak rosak. Sesajer aku yang tak tekan minyak supaya aku tak sampai ke ofis... Gilakah aku? Hahahaha... Ya, tp bukan ya aku gila tapi ya aku memang tak tekan minyak, hanya tekan brake sahaja. Tapi tidak, aku tidak berniat untuk tidak sampai ke ofis. Tetapi aku hanya melayan, melayan keindahan alam di waktu pagi. Indah sungguh detik hatiku waktu itu... Marilah sama-sama aku kongsikan keindahan tersebut. Kerana keindahan inilah aku lambat sampai pejabat hari ini.

Nota untuk gambar ditepi kanan : Waktu dan ketika ini aku baru sahaja berjaya menangani rasa terkejar-kejar dan rasa ingin mencilok kiri dan kanan. Setelah berjaya bersabar, maka aku tukar rasa itu kepada rasa ingin mengambil gambar (sebenarnya, aku tak berjaya menangani, tetapi terpaksa kerana tiada ruang pun utk mencilok).

Nota gambar di bawah : Inilah kemuncaknya.... Keindahan disini aku nikmati lebih kurang 1 jam, lebih sebenarnya. Aku terpaksa, tiada jalan, lagi pun aku tengah slow mode.. So, layankan ajer bak kata Fafau.


Nota gambar ditepi kiri : Inilah keindahan sebenar, diambil setelah aku betul-betul redha diatas kesesakan jalan raya yang aku terpaksa tempuhi. Hurmmmm,  mujurlah ada fafau n fbi duk potpet potpet kat Hotfm.. (Tak berapa nk indah sebenarnya, tp antara yang paling indah sebab ada la dua tiga empat lima batang pokok hijau yang enterframe diantara dua biji kereta dan sebuah cermin sisi).

Nota kaki entri ini : Ini memang entri yang dikhaskan untuk gambar dan nota sahaja...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...