Tuesday, February 09, 2010

Lonely

Aku keseorangan minggu ini... Kenapa? Kerana kawan-kawan sekelilingku sibuk, sibuk berkursus menambah ilmu didada, sibuk bermesyuarat membincangkan masalah negara, sibuk juga melakukan tugasan sedia ada, yang tertangguh sekian lama...

Maka aku, keseorangan, kebosanan, kebingungan... Seorang melakukan rutin harian, bosan melayan kerenah persekitaran, bingung memikirkan keadaan....

Maka terjadi la entri yang tidak bermakna apa-apa ini.. Cuma bertujuan memastikan ada entri, untuk bila aku buka ada sesuatu yang baru disini, walaupun ianya kelihatan tidak bererti, cuma sekadar memenuhi azam diri, yang kononnya ingin menjadi blogger disegani.. Kahkahkahkah..

Nota kaki entri ini : Ini adalah entri untuk membuang masa aku sahaja. Dan ya, inilah saat dan ketikanya aku amat bosan... Layankan ajer laaa...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...