Thursday, November 05, 2009

alhmadulillah.... syukur kepadaNYA

Assalamualaikum wbt...

Dah masuk bulan november pun.. tinggal sebulan jer lagi tahun 2009... Tak sabar aku nk tunggu masa berlalu.. aku tak sabar nk tua bersama suamiku... tak sabar nk tgk anak aku membesar, bersekolah dan berjaya.... Insyaallah kalau TUHAN izinkan.... Apa pun alhamdulillah aku masih bernyawa hingga ke hari ini...

Hurmmm... Aku baru baik dari demam, 4 hari demam. Bermulanya bulan november ni dengan demam... Teruk jugak demam aku. Seingat aku dah dua tahun berturut aku akan demam bila nk hujung tahun.. Takpe la.. Kata org, demam ke sakit ker adalah tanda bahawa YANG ESA masih ingatkan kita (walaupun sebenarnya dia sentiasa ingat kita, kita jer yang selalu lupa dia). YANG ESA nak hapuskan dosa-dosa kecil kita.

Apa pun terima kasih aku kat suami tercinta yang aku rasa tak henti-henti jaga aku sampai aku sihat.. Jaga anak lagi, jaga aku lagi... Dua-dua demam.. Penin kepala dia.. Byk kali aku dengar dia mengeluh tak bersemangat nk kerja sebab dua2 org kanan dia sakit... Terima kasih abang dan sayang mohon maaf sesangat.. tak habis-habis susahkan abang...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...