Tuesday, January 11, 2011

Saya hepi..

Tak der la. Belum lagi, bukan hepi sebab tu. Saya belum bersalin lagi. Saya hepi kerana hari ini saya dh dapat set medela freestyle yg dibeli dari sini. 


 Nota untuk gambar : Ini lah dia kotaknya..

Sangat gembira apabila nampak erin dari jauh sambil memegang kotak medela freestyle tuh. Seronoknya. Harap2 lepas ni saya berjaya susukan adik ahmad fatih sampai umur 2 tahun, atau sampai ahmad fatih dapat lagi sorang adik.. Hehehehehe...

Nota kaki entri penyusuan ni : Saya main kutu untuk beli set yang mahal nih (tak abes pun lagi, masih ada dua bulan lagi berbaki), tp puas hati sebab akhirnya idaman hati saya berjaya diperolehi. Thanks erin sebab buat program kutu yang berbaloi2 nih...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...