Wednesday, October 21, 2009

Kenyang + Diet


Konpius... Aku sedang kekenyangan sedangkan aku sedang diet.... Hehehehehehe..


Sebenarnya aku tidak diet, tetapi rakan2 sekelilingku sibuk berdiet. Jadi aku terasa ingin bersama-sama mereka diet. Aku risau giler kalau-kalau berat badan aku naik.. Aku sayangkan suamiku... Aku nk menten kurus pun sebab aku nk suami aku tengok aku sentiasa cantik...

Sememangnya dulu aku ingin sentiasa cantik, sentiasa menawan tetapi bila dah kawen ni aku rasa aku juga ingin cantik, tp kalau blh aku ingin lagi cantik dari dulu kerana aku nk suami aku sentiasa tgk aku cantik. Org lain lantak la nk kater aper, yg ptg suamiku suka pandang aku senang hatinya....

Jadi sekarang, aku bertekad untuk berdiet supaya aku kekal cantik untuk suamiku... Aku juga seharusnya buat facial (bulan ni belum buat lagi) untuk cantik kan muka ku untuk suamiku, aku juga ingin potong rambut supaya mukaku kelihatan berbeza dari sebelumnya.

Kesimpulan yang aku nk buat adalah aku nk cantik tetapi untuk suamiku sahaja.... Which is pada aku sangat susah kerana dia seorg yang sgt cerewet.... Tp aku harap dia nampak aku sentiasa cantik dimatanya ;)....

Abg, syg cantik tak?

No comments:

ME

There is a lot of thing in my head. And none of the elements is a positive vibe. I'm tired. I'm hopeless. I'm giving up. I&...