Tuesday, January 31, 2012

Happy Besday Ahmad Faris

Saya sedih.

Sangat sedih.

Ntah macam mana, secara kebetulan bila saya duk baca seme blog orang semua cerita pasal besday celebration orang tersayang.

Sedangkan saya tak sambut pun besday Ahmad Faris, anakku yang sangat baik itu.

Eh cup.. cup.. cup... Bukan saya tak mau sambut. Bukan tak mau meraikan. Malas nk beralasan.

Seikhlasnya saya tak pandai buat semua tu. Masa ahmad fatih dulu pun saya pun tak sambut, cuma buat kek untuk dia. Bila sampai time ahmad faris, saya terpikir juga nk buat kek, tapi ahmad faris mana boleh makan kek. Nanti kesian dia tengok jer.. Dah la sekarang dia dah pandai sangat merajuk. Nanti saya lagi sedih.

Ada lah saya masak2 juga pada masa besday dia hari tu, tapi yer la kan, satu tahun apa sangat la yang boleh dibuat untuk dia. Lagi pun dia tu seme pun tak boleh makan...

Huk huk huk huk... Saya sedih... Teruk arrrr saya nih.

Tak per la... Here is a wishes for u. If one day u did read this blog, i want u to know, I LOVE U VERY MUCH and this is especially for you....



Selamat Hari Lahir Sayang Ummi

Faris,

Ummi bukan ibu terbaik yang mungkin faris impikan.
Namun, ummi nk faris tahu bahawa setiap hari ummi mencuba yang terbaik untuk membesarkan anak2 ummi.Walau tika ini mungkin faris tak memahami apa yag berlaku, namun ummi nak faris tahu bahawa ummi sangat2 menyayangimu sepenuh hati ummi.

Selamat hari lahir ummi ucapkan dan doa ummi setiap hari hanya ini

"Ya ALLAH, ENGKAU jadikan la anakku ahmad faris seorang anak yang soleh, yang berjuang pada jalanMU,seorang anak yang bijak, seperti bijak pandaiMU yang terdahulu. Lindungilah dia selalu, panjangkan umurnya serta umurku suami isteri agar dapat mendidik dan menjaga amanahMU ini menjadi seorang insan yang diREDHAI olehMU."


Nota kaki entri ini : .......




3 comments:

eliyazz said...

kena buat kek sendiri...try cari khas utk those VEGAN terutamanya sbb mereka xmkn telur ayam...

at least Faris ada pic dgn kek...

yutt said...

Tu laaa...

Sedihnya saya... I'll search n learn the recipe...

eliyazz said...

cecuba tgk kat sini...http://nurniezza.blogspot.com/....nak telur, tak mau telur...tak mau mentega...

ME

There is a lot of thing in my head. And none of the elements is a positive vibe. I'm tired. I'm hopeless. I'm giving up. I&...