Wednesday, December 08, 2010

Diabetes and Pregnancy Part 2

Nk tengok apa yang saya makan hari ni tak??? Oooooo.. Bestnya.. Terasa nikmat sungguh makan benda yang  m_ _ _ _  sebegini. Sila isi tempat kosong selepas melihat gambar dua makanan di bawah. Ada empat huruf yang perlu diisi.. Chewah.. nampak x gaya penulisan saya yang excited. Tak per tgk gambar dulu ya...

Gambar 1


Gambar 2


Ya betul jawapan anda semua. Pengat pisang dan badak berendam!!!! Eh silap, itu klu nya ya... Ya betul, makanan yang MANIS. Mesti arrrr... Sekarang saya dh boleh mkn makanan manis. Enak sungguh rasanya. Dah lama sangat rasanya saya tak makan desrt2 sebegini. Itu semua sebab saya harus berpantang kan. Menjaga makan demi memastikan kencing manis tiada dalam diri...

So, resultnya dah kuar pun. dah lama kuar cuma saya jer tak tahu n tak pasti... Meh tengok sama2.. Tadaaaaaa.. Cup, cup, cup. Ala korang mesti dah dapat agak kan. Mana tak nya, gambar diatas dah kasi klu untuk semuanya... Tapi saya nk tunjuk gak. Sebab saya tengah sangat excited!!

 Nota untuk gambar : Tadaaaaaa... Kalau tak jelas pun takper kan, dah tentu korang tau seme ok cuma saya yang terlebih gedikssss nk tunjuk gak...

So, bila dapat result ni, maka diisytiharkan, hari ni adalah hari paling best sekali dalam tahun ini... Hahahahaha... Nampak sangat saya bercakap tanpa berpikir... Tak kisah la.. Tapi hari ni best la... Sangat hepi..

So saya x mau citer panjang lagi. Saya nk noktahkan disini. Nk sambung kebesan hari ini dengan melakukan beberapa perkara..  Akan ada Diabetes and Pregnancy Part 3 nanti. Di situ saya akan cerita bagaimana menghadapi, mengharungi serta mengatasi diabetes ketika pregnant. Tunggu ek..

And last but not least. Td saya transfer gambar dari tepon dan dapat la transfer gambar2 ini sekali. Nk tengok? Alaaaa... Gambar ape lagi, tentu arrr gambar anak bujang saya yang soleh... Bila hepi2 ni terasa nk peluk n cium dia puas2. Apa? Suami tak yah peluk n cium ker? Suami dah tadi... Dah siap seme dah.. Peluk cium .... ... ... .... .... .... dan banyak lagiiiii... Hahahahaha.... Dah!!! Meh arrrr tengok gambar anak bujangku..

 Nota untuk gambar : Ya betul, dia sekarang sangat la aktif. saya dah tak terkejar dah. Ini pun dia duk atas sofa hanya bila saya kata "Fatih, ummi nk amik gambar ahmad fatih, cepat" dan itu lah hasilnya..

 Nota untuk gambar : Ni waktu nya dia tunjuk perasaan. Bila ummi kata jangan maka dia akan assumed jangan = sila buat lagi!!!! Pandai2 dia ajerrr...

 Nota untuk gambar : Rasanya inilah gambar paling control macho yang berjaya disnap sejak dia dah berumur setahun lebih ni. Kalau tak, jangan harappppp!!!


Nota kaki entri ini : Saya hepi sangat sangat sangat hari ni. Fullstop! ('',)

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...