Friday, May 03, 2013

Haiiiiiiiiii.....

Dah lama sangat aku x apdet aper2 cerita kat sini. Walaupun aku tau langsung x pelik kalau aku lamer apdet kerana itu memang sikap aku. Tapi this time aku rasa perlu apdet...

Banyak yg aku lalui this year...its a very tough start for this year. Byk sgt yg terjadi. Byk yg aku nk share... byk gak yg aku nk catatkan sbg nota masa depan aku.

Nanti la aku citer satu persatu. Harapan tinggi melangit aku adalah agar entry ini menjadi entry permulaan utk aku mula menulis lg. Biarpun sekali sebulan but at least smth...

Ok la. Cukup dh rasanya. Aku pun tgh meetg ni... Tp mood tetiba dtg. So I thinks its better if I start wiv smth..

Eh, sebelum tu... jom tgk hero2 aku.. buah hati pengarang jantung hatiku...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...