Wednesday, January 23, 2013

Lagi-lagi ahmad fatih!!!

Hurmmmmm....
Sedang-sedang aku sibuk tarik selimut untuk tido, ahmad fatih bersuara :
Fatih : ummi, boleh x buka lampu sket. Abg x selesa la gelap sangat.
Ummi : tak yah la bang. Nti kalau cerah ummi takut kita nampak hantu ("jgn tiru aku takutkan anak2 ya...")
Tau aper jawab fatih?????
Fatih : ish ummi ni. Mana boleh percaya hantu2 ni seme. Hantu mana wujud ummi. Buka jer la lampu tu ummi...
Ummi : .........
Aper aku boleh jawab. Otak aku terus stop process aper yg sepatutnya diproses. Ahmad fatih sambung lg...
Fatih : jom la ummi teman abg tgk citer kartun sambul peluk abg.
Ummi : jom
Fatih : terima kasih ummi teman abg. Tp dh la tulis kat telefon tu....
Ummi berkata dlm hati : kalau dia tahu aku tgh update blog, apa agaknya komen dia...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...