Friday, June 10, 2011

Jus Alfalfa Wheatgrass

Tetiba rasa nk berkongsi minuman yang membantu saya menambahkan susu badan. Actually alia yang kenalkan jus ni pada saya. setelah mencuba alhamdulillah membantu.

Korang mesti tanyer, sure ker membantu? Camaner tahu ianya membantu... Alaaaaa, korang beli jer la, tak mahal pun kalau nk dibandingkan dengan susu formula, tp outcome nya pada anak anda dan anak anda tak boleh dibayar dengan duit. Kalau tak caya cuba tengok entri alia yang ini, siap ada gambar and harga.

Untuk menjawab juga persoalan rakan2 sekalian, bagaimana saya tahu ianya membantu adalah kerana saya mengalami bengkak susu ya kawan2, walaupun setelah 4 bulan umur ahmad faris sekarang... Wahhhhh, ayat sungguh skema. Hehehehe... Betul!! Last saya kena bengkak susu adalah masa dalam pantang hari tu, itupun sebulan pertama kelahiran jer, lepas tu dh tak der sehinggalah sekarang setelah 2 minggu saya amalkan minum Jus Alfalfa Wheatgrass.

Oleh itu kawan2, marilah kita beramai-ramai menyerbu ke Jusco Hypermarket dan membeli jus ini. Mari mari mariiiii.. Eh cup!! Sila pause sekejap.

One more thing, makanan2 tambahan ni kekadang berkesan ikut badan seseorang tu juga. Ada yang okay dengan makanan ni ader yang tak, ikut kesesuaian sistem badan juga. Maka kalau korang tak try, korang takkan tahu ianya berkesan ker tak. Tapi kalau korang dah try and tak berkesan, pesan saya yang pertama, jangan marah saya... Yang kedua, jangan putus asa mencuba, banyak lagi makanan atau minuman tambahan utk tambah susu i.e : shaklee punya supplement pil. or,  Fenugreek (boleh beli di farmasi GNC Live Well) or mata kucing kering yang direbus buat air (boleh dapat di kedai ubat cina) or air lobak putih (boleh buat sendiri, tapi bau dia sangat tak best) or macam2 lagi. Cuma sesuai atau tidak jer. Betul tak alia?

Okay Play semula.. Mariiiii, kita pergi jusco. Lagi pun tengah sale sekarang ni... Hehehehehe..

Nota kaki entri ini : Korang kalau dah pegi jusco, sila fokus ya kawan2. Jangan yang nk dibeli jus alfalfa, tapi yang dibawa balik benda lain.... Hehehehe..

3 comments:

eliyazz said...

betul tu..ikut kesesuaian diri puan-puan sekalian...

Nur Hidayah said...

wah kakros...ada bakat jd promoter nih...hihih

yutt said...

alia...

Tq ;)

Yah...
Hehehehe, kat sini jer. kalau duduk kat kaunter jusco nescaya saya jadi bisu...

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...