Monday, July 26, 2010

Kawan-kawan saya seme sibuk berblog...


Hahahahahahaha.. Betul saya cakap. Seme kawan saya sibuk berblog. Maka saya yang telah lama tak update ni terasa ketinggalan dari dunia blog nih. Maka saya rasa saya harus mengupdate juga hari nih.. Hehehehehe.. Nampak tak saya dengki... Kihkihkihkih...


Seronok betul saya tengok mereka melayan kerenah mencantikkan belog nih. Alaaaaa, saya dulu pun begitu, malahan lebih teruk lagi. Itu lah syok nya berblog... Kalau ader yang rajin siap belajar lagi bahasa RSS dia tuh.. Dan ramai yang rajin tau. Teringin juga saya nk belajar, tp malas la. Di tambah lagi, pelbagai template yg kita blh perolehi daripada internet. Tinggal google, pilih, copy, tampal, dan taraaaaaaa.. Konfem cantik la blognyer...

Hahahahahahaha.. Tetiba hati ingin bergelak ketawa seorang diri sambil mengupdate blog. Seronok pula mengenang perbualan beberapa minit yang lepas bersama kawan-kawan.. Katanya sekarang, seme berbual melalui belog sahaja. tak boleh bising lagi di tempat mereka.. Mati la saya. Saya kan jenis yang tak boleh bekerja kalau tak berbual. Saya memang tak boleh bekerja laksana mesin yg boleh bekerja tanpa henti. Tp masa saya keje di kilang dulu, mesin pun berhenti untuk rehat tau. Macam mana nih???

Kata kawan saya lagi, kalau ader aper2 update, nanti kita PM di blog sahaja. Macam maner tu????

Nota kaki entri ini : Mmmmm, tak per la, boleh tak kalau blogspot buat PM sendiri. tak mau pakai twitter tu, tp yg blogspot sendiri.. Macam di facebook tu. Possible tak? Hehehehhehehe... 

Nota kaki kedua entri ini : Saya rasa saya senanyer sedikit pening melayan rasa loya dalam diri, so kalau ader aper yg tak kena dengan ayat saya sila abaikan yaa...

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...