Wednesday, February 08, 2012

Saya sedang MARAH

Ok, saya betul sedang marah. SANGAT MARAH.

Kata suami saya. kalau orang tua, kita seharusnya, diam dan dengar sahaja bila mereka marah atau beleter.

Kata suami saya juga, "Orang tua ni kita harus hormat"

Tapi, macam mana kalau orang tua tu cakap ntah aper2 pastu hormat orang pun tak reti?????

Huhhhhh, saya marah. Saya sedang emosi.

Nota kaki entri ini : Abaikan entri emosional saya ini. Saya tulis sebab saya dah tak tahu macam mana nk redakan kemarahan sendiri.

2 comments:

Uya said...

marah kat sape kak ros....meh citer kat sy....

Anonymous said...

ye la...saya tau saya tua...hahahhhahhaha...awk marah saya sbb buat kejutan n awk yang terkejut ek?? hihihihih....

fara yang tua tapi tetap comel

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...