Monday, September 26, 2011

AHMAD FARIS ASRI

Sebetulnya, saya tak pernah buat entri untuk ahmad faris ni kan... Hari-hari duk pikir, "kena buat nih, at least satu"... Bukan apa, takut nanti bila dia dh besar n tahu baca belog mak dia, dia kata mak dia tak sayang dia lak... Hehehehe, hurmmmm, bebudak sekarang ni tak leh nk predict pemikiran dia...

Ok la, lets start.. Tak kenal lagi kan ahmad faris saya yang hemsem tuh... Ok, mari mari mari, saya introduce...

Nota untuk gambar : Tengok kaki kecik dia sure la comel... Hehehe... Sajer bagi good impression dulu... But dont ever judge ahmad faris by his feet..
Ahmad faris ni sebenarnya adalah seorang anak dan adik yang  SANGAT baik.. Susah nk merengek walaupun sakit. Kekadang saya pun tak sedar dia tak sihat. Redha jer aper abg dia buat kat dia. Kalau dia menangis tu maksudnya dah sakit sangat la tu...

Ahmad faris ni seorang yang sentiasa mengalah dengan abg dia. Kecik2 pun dh nampak tau.. Dia kalau nampak abg dia nk manja ngan umminya, dia pandai cari keje sendiri untuk bagi abg dia manja2... Tapi jangan berlebey ok, kalau tak nanti dia tarik rambut abg dia...

Ahmad faris ni kalau tengok saya sibuk n dia merengek lapar susu, pastu saya kata tunggu jap, dia akan diam and buat keje lain sampai saya bagi susu... Betul2 memahami walaupun masih kecik.

Ahmad faris ni cepat dalam segala hal, 2 bulan lebih dah boleh meniarap, masuk 4 bulan dah boleh merangkak, and now dah masuk lapan bulan, dah sibuk memanjat sana sini and dah boleh berjalan sambil berpegang pada sofa, coffe table, dinding and apa2 yang ada disekeliling... And senyap2, dia dh boleh seme ni, tak pernah merengek tak pernah demam...

Namun begitu, walupun dia baik dan mengalah, dia lah anak yag aktif nya tak tekejar, lajunya tak tercapai, tapi senyap sorang dia jer... Sedar2 seme dia dh boleh buat... And dia sebenarnya, sangat la manja dengan caranya yang tersendiri...

So, proudly present, AHMAD FARIS ASRI...

Nota untuk gambar : Ini gambar yang paling seksi dia ada... Itu pun maksu yang amikkan..
Nota kaki entri ini : Faris, UMMI SAYANG FARIS SANGAT-SANGAT tau...

Tiap kali cerita pasal anak-anak, air mata saya pasti mengalir....

No comments:

Me, Kids and World Scarves Problems

Last weekend, I rearranged my scarves from hanger to the big plastic box. That's when my kids enter the room and start questioning. Ad...